Misją CEdu jest wsparcie Klientów w biznesie, poprzez
świadczenie wysokiej jakości usług szkoleniowych,
po to aby ułatwić rozwój i
skuteczną komunikację pracowników w międzynarodowym środowisku pracy.
Uważnie obserwujemy, że odpowiednio zaprojektowany program rozwoju
pracowników przynosi liczne korzyści zarówno dla samych pracowników, jak i dla
całej organizacji. Przekonani jesteśmy, że dopasowane szkolenia
rozwojowe wpływają na różne aspekty zachowań i postaw
pracowników, takie jak etyczność, motywacja, odpowiedzialność i zaangażowanie w
pracę zespołów pracowniczych.
Mamy ponad 25-letnie doświadczenie, zdobyte w obsłudze dużych i rygorystycznych projektów szkoleniowych, jak również małych i wymagających Klientów. Kadra CEdu to specjaliści w dziedzinie komunikacji i zarządzania personelem.
Naszą działalność napędza pasja i wierzymy, że kluczową rolę w osiąganiu sukcesu i efektywności organizacji odgrywa rozwój pracowników. Grono ekspertów, z którymi współpracujemy, a także sieci społeczno-biznesowe, jakie zawiązujemy na poziomie lokalnym, krajowym i często międzynarodowym, stanowią dużą wartość i gwarancję sukcesów wspólnych projektów szkoleniowych. Historia CEdu, pełna projektów szkoleniowych, kursów rozwojowych, publikacji książkowych i transformacji zaowocowała bogatą wiedzą i umiejętnościami, które stale wykorzystujemy w kolejnych projektach naszych Klientów.
Gwarantujemy, że każde zlecenie, każdy kurs i projekt traktujemy z najwyższą starannością i zaangażowaniem. Nasza filozofia opiera
się na doskonałości, ciągłym rozwoju i doskonaleniu naszych umiejętności, aby zaspokoić potrzeby rozwojowe Klientów.
Zapraszamy do współpracy, zachęcamy do rozwoju
dr Tomasz Sierpowski, prezes CEdu Sp. z o.o.
Kapitał
zakładowy: 160 920 PLN;
Rachunek bankowy:
20 1050 1575 1000 0023 4304 8159
Prezes Zarządu Spółki: dr Tomasz Sierpowski