Dedykowane szkolenia rozwojowe
Dlaczego nasze szkolenia są idealne dla Twojej firmy?
Wzrost efektywności zarządzania: Nasze szkolenia są skuteczne, pomagają zdobywać i doskonalić umiejętności kierownicze. Po szkoleniach uczestnicy efektywniej zarządzają zespołami. Pojawiają się: lepsze wykorzystanie zasobów i lepsza organizacja pracy.
Wyższa produktywność zespołów: Wiemy, że nasze szkolenia pomagają liderom skuteczniej motywować pracowników i inspirować ich do dzielenia się doświadczeniami, wiedzą, pomysłami racjonalizatorskimi. To czyni inny klimat dla współpracy w firmie.
Lepsza atmosfera pracy: Doskonalenie kompetencji kierowniczych przyczynia się do tworzenia pozytywnej kultury pracy, zwiększa zaangażowanie, zadowolenie i zaufanie pracowników. Nasze szkolenia sprzyjają tworzeniu otwartej kultury organizacyjnej.
Redukcja konfliktów i problemów: Kierownicy z umiejętnościami rozwiązywania konfliktów i podejmowania trafnych decyzji mogą skutecznie minimalizować konflikty w zespołach oraz szybciej reagować na pojawiające się problemy.
Lepsza obsługa klienta: Szkolimy tak, by kierownicy potrafili budować efektywne zespoły i tworzyli lepsze warunki pracy i obsługi klienta, to wpływa na lojalność klientów i ich satysfakcję.
Poprawa wyników finansowych i wizerunku firmy: W naszych szkoleniach podnosimy kwestie ekonomiki pracy. Wydajność zespołów, lojalność klientów i lepsza obsługa klienta pozytywnie wpływają na wyniki finansowe firmy i budują wizerunek firmy jako pracodawcy dbającego o rozwój i zaangażowanie swojego personelu.
Dlaczego warto wybrać naszą ofertę?
Eksperci w dziedzinie zarządzania personelem: Zespół naszych ekspertów to doświadczeni specjaliści HR, którzy posiadają głęboką wiedzę w obszarze rozwoju zasobów ludzkich oraz psychologii biznesu. Ich praktyczne umiejętności przekładają się na realne wyniki w obszarze szkoleń i konsultingu. Na przestrzeni 25 lat współpracowaliśmy z różnorodnymi branżami, a nasze interdyscyplinarne i projektowe podejście do biznesu, współpracy umożliwia nam dostosowanie programu szkoleń i narzędzi do Twoich unikalnych potrzeb.
Aktywne i skuteczne metody szkoleniowe: Szkolenia opierają się na interaktywnych metodach, takich jak studia przypadków, symulacje oraz warsztaty praktyczne. Uczestników szkoleń w procesie nauki angażujemy w aktywną interakcję z materiałem, a przede wszystkim z innymi uczestnikami. Dzięki temu nie tylko pasywnie odbierają oni przekazywane informacje, ale w praktyczny sposób ćwiczą i stosują zdobytą wiedzę.
Ekspercka wiedza, dedykowana branży, Twojej dziedzinie działalności: W celu prowadzenia szkolenia wybieramy i przydzielamy doświadczonego trenera, który posiada wnikliwą wiedzę nie tylko w obszarze zarządzania personelem, ale także, który doskonale rozumie specyfikę Twojej branży. Dzięki temu nasze szkolenia skupiają się na konkretnych problemach i wyzwaniach.
Podejście CEdu do tematów szkoleń oraz programów jest elastyczne, dopasujemy się do Państwa potrzeb.
Wspólnie z Państwem lub uczestnikami omówimy konkretny temat oraz zakres szkolenia. Po zebraniu niezbędnych informacji, przygotujemy wstępny projekt szkolenia wraz z programem, ceną oraz sugerowanym terminem. Jesteśmy otwarci na Państwa preferencje dotyczące miejsca i czasu przeprowadzenia szkolenia.
Poniższa grafika obrazuje główne etapy procesu przygotowania, realizacji i oceny szkoleń z komunikacji interpersonalnej. Każdy etap ma swoje unikalne cele i działania, które prowadzą do osiągnięcia zamierzonych rezultatów i rozwijania umiejętności komunikacyjnych u uczestników.
Ofertę dostosowujemy do różnych potrzeb i
wyzwań, jakie mają firma i pracownicy.
Poziom zaawansowania
i intensywność szkoleń zależy od grupy docelowej, służymy radą.
Moduł 1: Budowanie autorytetu lidera
1. Wartości, zasady, przekonania - zasoby lidera.
2. Stały rozwój umiejętności kierowniczych i postawa proaktywna.
3. Uczenie się z doświadczeń i błędów, a wiarygodność i spójność lidera.
4. Samorozwój jako kluczowy element skutecznego przywództwa.
Moduł 2: Delegowanie, monitorowanie i egzekwowanie zadań
1. Planowanie pracy, przekazywanie zadań, nadawanie priorytetów.
2. Rozliczanie pracowników z realizacji zadań w sposób motywujący do rozwoju.
3. Metoda egzekwowania poleceń.
Moduł 3: Motywowanie pracowników w pracy i w procesie zmian
1. Skuteczny system motywacji - różni pracownicy, różne motywatory.
2. Rozwój pracowników: dostrzeganie potencjału i talentów: identyfikacja mocnych stron pracowników, planowanie ścieżek kariery i przydzielanie zadań rozwojowych.
3. Wzmacnianie postawy motywującego lidera.
Moduł 4: Rozwiązywanie konfliktów i radzenie sobie z oporem pracowników
1. Trudne sytuacje menedżerskie.
2. Trudne sytuacje w procesie egzekwowania.
3. Trudne rozmowy z pracownikami.
4. Radzenie sobie z tzw. trudnym pracownikiem.
CEdu Sp. z o.o.
ul. Berberysowa 43-45,
54-515 Wrocław
NIP 894-298-44-14
REGON 021013532
KRS 0000337803
Kapitał
zakładowy: 160 920 PLN;
Rachunek bankowy:
20 1050 1575 1000 0023 4304 8159
Prezes Zarządu Spółki: dr Tomasz Sierpowski